Digitalisierte Lern- und Arbeitswelten – Individualisierte und flexibilisierte Lehr-Lernstrukturen in der beruflichen Lehrkräftebildung zur Förderung von Futures Literacy
- authored by
- Natalie Banek, Tobias Key, Janine Michele, Stefan Nagel, Johannes Drews, Jana Wende, Fritz Wilhelms
- Organisation(s)
-
Leibniz School of Education
Nutrition Science Education Section
Faculty of Humanities
Institute of Vocational Education and Adult Education
Institute of Vocational Sciences in Metals Technology
Institute of Vocational Sciences in the Building Trade
- Type
- Contribution to book/anthology
- Pages
- 37-60
- No. of pages
- 24
- Publication date
- 07.12.2023
- Publication status
- Published
- Peer reviewed
- Yes
- Electronic version(s)
-
https://www.nomos-elibrary.de/10.5771/9783985720927-37/digitalisierte-lern-und-arbeitswelten-individualisierte-und-flexibilisierte-lehr-lernstrukturen-in-der-beruflichen-lehrkraeftebildung-zur-foerderung-von-futures-literacy?page=1 (Access:
Open)
-
Details in the research portal "Research@Leibniz University"